Kızlar merhaba benim gibi olan ve bilgili annelerden yardım almak istiyorum 7 aylık bir kızım var ve sallayarak uyutmaya alıştırdık malesef kolik bir bebekti ve sallamadan ne duruyordu ne de uyuyordu geç kaldım belki biliyorum ama bi yerinden tutmak istiyorum artık aklımda soru işaretleri oldukça fazla gece belli bi uyku düzeni var ama gündüz yok malesef ve sallayarak uyuyor. Az çok araştırdığıma ve anladığıma göre başladım uyku eğitimi vermeye gündüz ne kadar uğraşsamda pek başarılı olamadık gece içinde uyku saati gelince yatağına yatırdım ninni söyledim karşılıklı ee’leştik biraz kendi halinde mızırdadı ve 1 saat sonra sallamadan desteksiz uyudu çok ağlayan bir bebek buna rağmen şaşırtıcı oldu tepkileri benim için bir ara kapı ağzından da gözlemledim odadan çıkıp umut var gibi. Bu süreci nasıl kontrol edebilirim? Sürekli sallamak beni o kadar yoruyor ki çok zor oluyor toplumda bir başka yere gidince. Konuda tecrübelerinizi yazar mısınız💆🏻♀️