k_elebek merhaba yaşadığım yerde pek klima kullanmaya gerek duymuyoruz ama tatilde klima kullanmıştık bebeğim 6 aylık odada yokken klimayı 18 de çalıştırıp iyice odayı soğutuyordum bebeğim varken de 26-27 civarlarında açıyordum gece de açık uyuyorduk hasta falan olmadı