Sezeryandan biraz daha zor bir ameliyat annem de oldu yakın zamanda da kv de oldu..tamamen mi alınacak? Genelde tavsiye edilen tamamen alınması. Annemde ameliyat sonrası arada sıcaklama yanma geliyor kayınvalidemde olmadı o sıcaklama olayı inşallah sizde de olmaz. Onun dışında gayet rahat şuan ikiside çok iyi sormak istediğiniz birşey varsa yanıtlayabilirim