Arkadaşlar merhaba oğlum 17 aylık ve ayak tırnakları sürekli kırılıyor batma oluyor ne yapmam lazım kesmeyim biraz uzasın diyorum yaz ayında olduğumuz için çorap giydirmiyorum bu sefer de uzun oldugu için kırılma oluyor tırnaklarında bunun için bir yöntem var mı pediküre götürüyüm diyorum ama bana bile zorla kestiriyor orda hiç durmaz ne yapmam lazım