AdenLinaa benim kızımda oldu 1 kadar önce. 4,5 yaşında kızım ilk kez serum takıldı hatta serumlar. Bağırsak enfeksiyonu demişti doktor. Acile götürdük iyileşmedi eve doktor çağırdık o da serumlar taktı. En son bir tane sanırım atommuş adı bir sürü vitamin olan bir serum taktı da öyle düzelmeye başladı yavaş yavaş. 4,5 yıldır ilk kez o kadar hasta oldu. Çok geçmiş olsun