Buse2961 Dün 2 aylık aşılarını oldu. Dünden beri emmiyor sizdede böyle durumlar oldu mu ne yapmam lazım?
beyzacmvrc Buse2961 yaa bizimde haftaya asimiz var 2 ay 10 günlükken gün verdi doktor. Hem kontrol hem aşı için. Bende çok korkuyorum ateş durumundan ve böyle huzursuzluk emmeme durumundsn😓 Umarım düzelir