13 günlük oldu bebeğim bugün. Gazını çıkarıyorum karnını doyuruyorum altı temiz kucakta pış pışta yapıyorum ama bebeğim uyumuyor son iki üç gündür. Ve son iki üç gündür gazı çıkmasına rağmen sürekli ıkınma hareketi yapıyor kızarıyor bozarıyor sonra ağlıyor sonra meme istiyor derken döngü hep bu şekilde devam ediyor. Napmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum bir akıl verin