Yigitefe_23 biz de 6,5 aylığız 9da düştü yataktan aklım başımdan gitti. Nohut kadar morluk oldu etrafı da şişti baya. Soğuk baskı uyguladım sonra da gittik eczaneden hirudoid aldık iyi geliyormuş şişliğe morluğa.
Ay bu ikinci vukutaımız ben salya sümük ağlıyorum teyzemi halamı falan arıyorum onlar o kadar rahat ki düşecek tabi diyorlar. Ama göz kayması falan yoktu tabi, aklım çıktı aklım