O1Anne Kızım 10 aylık ve kabızlık sorunu var sürekli kabız oluyor neyde yanlış yapıyorum ne yedirmeliyim kabızlığı geçsin diye 🥺
Cns15 O1Anne zeytinyağ her yemeğine ekleyin suyunun içine bile ara öğünde kefir kayısı tarzı şeyler verin bağırsak florasını desteklesin
O1Anne Cns15 maalesef kızım içecek içmeyi pek sevmiyo sadece su içer oda çok susdığında zaten kefir vs içecekler içseydi kabızlık sorunu olmazdı