Merveayhan
İlaçsız geçmiyor balgam
İlaç şart yani.
Benim bebeğim de bronşiolit oldu.
Balgam için ilaçlı hava yazdı doktor
Ciğerlere inmemişti çok şükür.
Evde nebulizatörle günde birkaç defa 2 farklı ilacı hava olarak verdim.
Ama akrabamızın bebeği balgam şikayetiyle gitti 2 farklı antibiyotikle ancak düzeldi.
O sebeple doktorunuza güveniyorsanız verilen ilaçları mutlaka verin aksi halde ilerler
İlerlerse hastaneye yatışı yapılıyor