İkizlerim var biri çok güzel emiyor diğeri emmek istemiyor canı istediğinde emiyor canı istemediğinde kafasını çeviriyor. İşe başladım bir hafta oldu işe başlamadan birkaç gün önce başladı meme reddi. Nasıl döndürebilirim memeye eskisi gibi acaba algıları acayip açıldı açlıktan ağlıyor memeyi ağzına alınca 2-3 dk emip bırakıyor etrafı inceliyor suratıma gülüyor ana kucağına koyunca ya da yere bırakınca ağlamaya başlıyor??? Başına gelen oldu mu acaba nasıl döndürdünüz