KucukAnne344 Tam bir hafta önce başladık, 16. Ayını yeni doldurmuştu, tabiki zorlandık ama inanın öncesinde evde 5 dk da bir meme istemesiyle, dışarda insanların içinde kıyafetlerimi çekiştirmesiyle ve yemek yedirmeye çalıştığımda hiçbir şey yememesiyle daha çok zorlanıyordum, ilk 2-3 gün zor geçiyor, özellikle emerek uyuyan gecede 2-3 kez emmek için uyanın bir bebekse. Gündüzleri oyunla vs, atlatıyorduk krizleri çok büyümeden ama gece hiçbir şeye kanmıyordu kızım çığlık kıyamet ağlıyordu, 3. Günden sonra şiddeti azaldı ve 2 gündür desteksiz uyumaya da alıştırıyorum fırsat bu fırsat diyip, gece bir iki mızıldandı ama gözünü açmadan kendi uyumaya devam etti bu sayede, deliksiz uyuyacağımız geceler yakın gibi geliyor inşallah, kesinlikle tavsiye ederim, emzirmenin ne zaman sonlandırılacağı kararını bana göre sadece anne vermeli, herkese kulağınızı tıkayın. Bir diğer tavsiyem de kararlı olun, siz kararlı olursanız çocuğunuz çok daha kolay adapte oluyor. Ben ilk gün bant yapıştırdım her iki göğsüme uff olmuş dedim, ilk birkaç kez bakmak istedi gösterdim, ufff uf dedi, 2. Gün bir iki baktı, şimdi hala canı çektiğinde kucağıma gelip ufff diyor yavrum. Çok duygusal bir insan olmamama rağmen ilk günler baya duygulandım ama zamanla herkes yeni düzene alışıyor. Göğüsleriniz ilk 2-3 gün aşırı şişip gerilip rahatsız edecektir, bu durumda azıcık rahatlatacak kadar sağım yapmak öneriliyor, zamanla o doluluk hissi azalıyor.