Dmt-01 Rabia_annesi şu piyanolu filan iyi olabilir tepindikçe tuşlara değip ses çıkardığı için ama diğerlerine pek gerek yok bence biz çok kullanmadık gerçi o piyanolu olanı arkadaşım almıştı o da çok kullanmadım demişti
Hilalprlk Rabia_annesi oyun halısı almadım babama ince yatak diktirdim onun üstünde oyuncaklarıyla oynuyoruz.
Asyaveannesi04 Rabia_annesi Halası almıştı bize frise price piyanolu dönene kadar baya işimi gördü ona koyup evimi toparladım, yemek yaptım
ballitosunannesi Rabia_annesi bende bakınıyorum bu aralar hani şu köpükten katlanır olanlar varya onları mı diyorsunuz . Sanki çok dayanıklı değiller gibime geliyor ama çokta bir seçenek bulamıyorum
AmineElay Bence mutlaka almalısın.ben uygun olsun diye dolap uygulamasından aldım sıfır gibi geldi baya bi kullandı kızım piyanosunu hala kullanıyo çok oyalıyo. Bebeğin sevmezse geri satarsın aynı fiyata dolaptan
busrasilra14 Rabia_annesi biz piyanolu almistik ogluma maksimum 4 ay icinde pert etti😀 ki bide oğlum minyon bir bebekti. Benim tavsiyem alikcaniz o yuvarlaklardan alin uzerinde oyuncak olan. Cunku haraket de edebiliyor. Piyonalida dumduz durup ayaklaeiyla vurmasi herekiyor ben memnun kalmadim
Acemanne29 Rabia_annesi kullanmadım hiç tam oynama zamanında eltimin vardı onlarda kurdu koyduk sevicek mi diye pek sevmedi götür dedi ama pek sevmediği için evde kalabalık yapmak istemedim evim küçük yorganı var onu seriyorum arkasına yastık koyarak oyuncaklarını önüne koyuyorum orda oynuyo biraz yürüteçte biraz yatarak biras mama sandalyesinde öyle idare ediyorum 7 aylık olucak 4 gün sonra