Vldn0212 Hanımlar yaşayan var mı? Tekrar diktirdiniz mi? Beş gün oldu doğum yapalı dün dikişimin aşıldığını farkettim . Doğumum çok zor geçti doktora gitmeye korkuyorum tekrar 😓😓
Meryem9621 Vldn0212 benimde açılmıştı ama iç dikişim tuttugu için dışa müdahale etmediler bende gitmiştim doktora korkup doktor toplar dedi dokunmadı üzerinden gerçi 2 yıl geçti hiç sorun yok siz doktora görünün en saglıklı cevabı ordan alırsınız 😊
Vldn0212 Meryem9621 doktorum da enfeksiyon olduğu için müdahale şimdi yapamayız dedi. İç dikişimde sıkıntı yok ama . Antibiyotik yazdı. İnşaallah geçer bir an önce