Alparslanmoms_ Biz her sabah 6 ’da uyanıyoruz. Şimdi ilk uykusuna geçti ama ben uyuyamıyorum. Sizinkiler kaçta uyanıyor
durukusunannesi_ Alparslanmoms_ 8 ay 19 günlük hergün bizde 6 da ayaktayız gece uykusuna 8 buçukta geçiyor. Gün içinde 2 uyku yapıyor yetmiyor o yüzden erken uyuyor erken kalkıyor
Zeynepp054 Alparslanmoms_ Benim kızımda geceleri çok uyanıyor. Uykuları uzayacak diye beklerken dahada kötü olmaya başladı. Dişleri çıkacak muhtemelen ama artık uyku konusu çok zorlamaya başladı
Alparslanmoms_ Doganalp Bizim de gece uykularımız berbat saat başı uyanıyor saate bakmıyorum belki de yarım saatte bir bazen ağlayarak uyanıyor. Emerek uyumak istiyor bazen de ayağım da sallıyorum. Çok zor uykumu alamıyorum sabah ta kurulu alarm gibi 6 ’da kalkıyor.
Alparslanmoms_ durukusunannesi_ Oğlum da gece uykusuna o saatte geçiyor ama gece çok sık uyanıyor bazen ağlayarak.
belinayinannesii durukusunannesi_ 3. uykuyu da sekerleme olarak 45 dk 1 saat olarak uyutun bence bir de öyle deneyin belki isinize yarar ..🙂
durukusunannesi_ Alparslanmoms_ benimki de sık uyanıyor tok olsa bile uyanıyor ama mama vermeden emzikle uyutuyorum alışmasın sürekli uyanıp mama almaya diye
Yagmursaad Biz de 6 gıbı uyanıyoruz . Yerde süngeri var . Çok hareketlendıgı için su an onda yatıyor . Uyanınca o oyun oynuyor ben de yanında uzanıyorum . Yorulmasını bekliyorum. Huysuzlanmaya başlayınca mama alt degıstırme uyku
Alparslanmoms_ Yagmursaad Benimki de uyanınca beşiğinde oynuyor içinde süngeri var dönüyor kafasını kaldırıp bana bakıyor😂 ses çıkartıyor kahkaha atıyor bende uzanıyorum ama hayatta uyutmaz
durukusunannesi_ belinayinannesii yapmıyor çok direniyor uykuya malesef 5 den sonra uyusa biraz rahat ederiz ikimiz de uykusuz olunca mız mız oluyor ama baba geliyor 5 de belki de onunla oynamak için uyumuyordur kendi akışına bıraktık 😊
Alparslanmoms_ Zeynepp054 Aynı bizde öyle oğlumun da dişi yok sanırım o da zorluyor. Çünkü bazen ağlayarak uyanıyor oğlum böyle uyanmazdı önceden.
Symugr 9 da kalkıyr ama gece kac kere kalktgımzı sayamıyorum bile emiyor sürekli kalkıp 😔 emzik veya biberon da sevmiyor napcm blmyrm
Alparslanmoms_ Symugr Bende gece kaç kere kalktığını sayamıyorum benim bebeğim de emzik ve biberon tutmuyor.