Prensesss_annesiii Kızlar satış elemanıyim çalışıyorum haftaya pazar kaynimın düğünü var müdür den yıllık iznim var istedim yok dio normal izin istiyorum yok dio saat 5 te çıkar gidersin dio dugunde 7 de NApicagini şaşırmış durumdayim
izd Prensesss_annesiii hami yıllık izin önceden bildirim falan diye mi bıdı bıdı yapıyor, çalışanlar kllemde değildir, suistimal etmedikçe sadece bir düğün için de yıllık izin almadan da erken çıkış izni alabilirler nedir.