MeTeCa Meryem1200 Sakin olunuz hanımefendi. Evet bende süt aşkı var, hala daha içerim. Olması gerektiği gibi, çiftlikte değil dağda, otlak yerde yetişen hayvandan içilebileceğini düşünüyorum.
Dodikinanniskosu Hobbalayarim süt zehir degil tabiki ama yogurt peynir kefir olan hali fermente olduğu için kazeinden ayrışma oluyor söyle ki vücutta bulunan laktaz enzimi 2 yaşından sonra azalıyor bu da vücudun sindirememesine sebep oluyor birde gecirgen bağırsağa sebebiyet verdiği için bagisikligi düşürüyor. Şu şekilde de anlatabilirim doga da bulunan hiç bir hayvan annesinden süt aldıktan sonra baska bir hayvanın ya da insanın sütünü alıyor mu hayır neden bir insan anne sütü aldıktan sonra baska bir canlının sütünü almaya ihtiyaç duysun ki. Veren hiç kimseye verme söyle böyle diyemem herkes çocuğunu kendisi tanır ve en iyi olanı bilir ama çevremde gördüğüm süt veren insanlara açıklıyorum bildiğim kadarıyla gerisi tabiki herkesin kendi tasarrufu
Meryem1200 Dodikinanniskosu @hobbalayarim anlatmak istediğim bu zehir diyen yok fermente hâlini kullanabilirsiniz yada siz direk için sütü