Alprslanatess 4 buçuk aylık kızlar ıcerken alnı boncuk terlıyor saçı da kulak arkaları ıslanıyor evım sıcak değil klıma var ama ona rağmen terlıyor normal mi
Balevlatsahibi Alprslanatess doktorlar bebeklerin mama yerken spor yapar gibi efor sarfettigini söylüyor benim bebeğim de öyle oluyordu araştırdım normal bir durum olduğunu öğrendim
Adenveannesi Alprslanatess çok normal canım kızım aralık ayı da doğdu doğduğundan beri öyle suan klima çalışıyor bizde de terliyor doktor başı terleyen bebekler sağlıklıdır dedi bize