shiningmother34 Aranızda kullananlar vardır mutlaka. Bu yeni çıkan masa sandalye tezgah cam Kapı siler dedikleri beyaz sabun kokulu ıslak mendili. Arkadaşlar böyle bir pratiklik olamaz. Tam stoklanmalık ürün. Genel büyük temizlikde tabiki kullanılmaz. Ama günlük acil birşeyde elinizin altında sirkeli beyaz sabunlu bez var elbezi kadar büyük ve asla iz bırakmıyor⭐️10/10
Damlanurrr shiningmother34 kesinlikle öyle hele bebeği olup bunlara vakit ayiramayan anneler için sil geç her yeri ne iz ne toz çok seviyorum
sweetasya shiningmother34 aaa ben onu reklam şişirmesi sanıyordum. Normal ıslak mendilden farkı ne acaba, temiz içerik mi ?
Ucansupurge shiningmother34 İlk çıktığında almıştım aman aman boyle guzel birsey olamaz. Evde heryeri onunla siliyorum cam, kapi, ayna yer, tezgah vs. Annem bidi bidi yapıyordu geçen gun gelmiş bana bu mendili övüyor komsusu cok memnunmus 😂😂😂 yok yav, deme yav dedim😁
_BirAnne Kesinlikle çocuklu ailelere birebir ben kovayla su bazen hazırlayamıyorum çocuğum elini içine sokmak istiyo falan ama bu bez süpür hemen şak şak sil mükemmel bişe yaaa 🤩🤩🤩
shiningmother34 sweetasya normal ıslak mendil hem iz bırakıyor hem tozu toparlayacak kadar büyük değil küçük. Bunun içinde beyaz sabun sirke ve çamaşır suyu var. Sadece temizlikte kullanılıyor. El silme çocukta vs asla kullanılmaz. Müthiş birley denemenizi öneririm💖
Nurbost shiningmother34 benim aldığım mı sorunluydu acaba . Herkes memnun ama ben hiç beğenmedim hep iz bıraktı
Pol34 Nurbost aynısını yazmaya geldim aynada bebem el izi yapıyor hep siliyorum siliyorum buğulu. Ocakta falan denedim güzel ama zaten bu bezi solo 5-6 sene önce çıkarmıştı. Etrafın tozunu almaya lavaboya banyonun ününe falan denedim güzel ama yok pencere siliyorum diyen yok aynalarım pırıl pırıl diyenler falan denedim denedim hep bi çizgi var. Yeşil olanı almıştım ben sizinki de ondan mı
aysegul9323 Valla hiç de övüldüğü gibi değil bence. Camlarda buğu bırakıyor bi kere. Yer, cam önü vs silmek için de biraz ince, madem her alanda kullanalım diye yapılmış daha kalın olabilirdi. Ayrıca, bu tamamen kişiden kişiye değişecek bir yorum, beyaz sabunlusunun kokusunu da hiç beğenmedim.
shiningmother34 aysegul9323 herkesin görüşü farklı olabilir tabi benim gibi düşünen hanımlar var mı diye merak ettim baya varmış :)
Kaybolan aysegul9323 kokusu gerçekten iğrenc seveni vardır illa ama dediğiniz gibi iz yapıyor çok çabuk kuruyor.ama yine de kesinlikle almaya devam ederm acil durumlarda resmen elim ayağım yemekten sonra masayı onunla siliyorum mama sandalyesini de siliyorum sıfır leke. Acil biri gelecek oluyo lavaboyu ocağı söyle bi geçiyorum onunla rahatlık yani ama ben temizlik yaptım onla demek imkansız
Dmt-01 shiningmother34 ben gayet memnunum valla elbise dolabının aynasını sildim dün kızım hep el izi yapmıştı tertemiz oldu.günlük ufak tefek tozlar içinde kullanıyorum sürekli
Alerjikrinit shiningmother34 kesinlikle öyle çok iyi bende kullanıyorum annemi de alıştırdım ama işte daha fazla atık oluyor maalesef bu açıdan kötü
aysegul9323 Kaybolan aynen öyle. Ben de banyoda ve cam önlerinde özellikle çok kullanıyorum ama abartıldığı kadar güzel bi ürün olduğunu düşünmüyorum.
Noname21 shiningmother34 bende kullanıyorum özellikle buzdolabında kullanıyorum aynalarda iz bırakmıyor cidden harika
calikusuu shiningmother34 Ben de dün aldım, yatak odası dolap camı sildiniz mi? Benim kızım her yeri parmaklıyor sürekli cam silemiyorum.
shiningmother34 calikusuu mobilya, mutfak dolabı, buzdolabı, Kapı, televizyon, ayna, cam, tezgah üstü buralarda denedim biraz bastırırsanız iz kalmayacaktır. İz kalıyor diyenler var kalmıyo diyenler kişiden kişiye fark ediyor ❤️
biimiyomyardimet shiningmother34 kesinlikle harika elim ayağım oldu 🤍 salon takımım aynalı ve hep kızımın parmak izleri doluyordu şimdi sil geç sil geç 🫶🏻 ani misafirim gelecekse camlarımı bile hemencecik siliyorum uğraşmadan ben çok beğendim paket pakette aldım kargoları bekliyorum 🤣
Htcgkc Bazen sildiğimde iz bırakıyor bazen de bırakmıyor acaba silerken iz bırakmaması için bir taktik var mıdır 😄😄