Prensesannesi61 Merhaba bebegim 7 aylik nerdeyse 2 ayliktan berj hep mama iciyor once aptamil ar iciyordu simdi aptamil 2 numaraya gectik ama mama icerken sonlarina dogru kaka yapiyo boyle yasayan varmi
Damlanurrr Prensesannesi61 değişebilir tabi dönem dönem ama bizim oğlan da hemen içtiği yerde yapardı 💛