_tugba94 ben böyle düşüren annelere çok kızardım. Düşüren derken siz düşürmüyorsunuz zaten de uygun kelimeyi bulamadım :) tabi kendi başıma gelince kınamamak gerektiğini anladım. Ben çok dikkat ettiğim halde 1 metre kadar yüksekten düştü kızım. Yüksek Bi karyolanın üstünde uyuyordu kızım 4 ay civarı. Daha dönemiyordu bile. Ona rağmen etrafını yastıklarla çevirdik. Dönse asla bırakmazdım zaten. Bi düşme sesi geldi, benim kız emekler konumda yerde bana bakıyor. Çok şükür Bi şey olmadı, nasıl düştüğünü de anlamadık yastıklar olduğu gibi duruyordu. O yüzden kendinizi üzmeyin olabiliyor maalesef. Alın kısmını çarptıysa çok sıkıntı edecek bir şey olduğunu sanmıyorum çünkü alın kısmı çok sağlam kemik yapısına sahip. Ama kafasının arkasını, tepesini veya yan kısmına darbe alacak şekilde düştüyse kontrol amaçlı götürebilirsiniz. Benim kızım 8 aylıkken yürüdü ve düşmediği yer kalmadı. Mutfak tezgahının üstünden bile düştü kafa üstü. Bunu iyi Bi şey gibi söylemiyorum ama arkamızı döndüğümüz an çocuğumuzun anlık olarak ne yapacağını bilemiyoruz maalesef. Ayrıca çocuğunuz düştü diye kötü anne değilsiniz :)