Semihbebek1 merhaba 😊 emzirmeye cebelleşip aç olduğu ve süt olduğu halde bebek feryat figan almayınca insanın siniri her şeye bozuluyor.. Çok iyi anlıyorum sizi. Oğlum 3.5 aylık, toplasam 40dk emmiştir beni. Ama ilk günden beri süt sağıp veriyorum. Ben emzirme işinden pes ettim, olmadı, sezaryenliyken karnım çok acıdı onunla boğuşamadım oğlumda memeyi hiç kapmak istemedi. Kiwinin pompasını kullanıyordum ama kabloya bağlı olmak ölüm gibiydi.sütüm varken kesmek istemedim 1,5 aydır ‘Giyilebilir süt pompası’ kullanıyorum yemin ederim pompaların en iyisi. Süt varsa kesmek yerine sağabilirsiniz