Gulra Psikologla terapi seansları yaptık, psikiyatriye gitmedim. Emziriyorum, ilaç kullanamazdım. Biraz uzun sürdü ama genel anlamda öfke kontrolü konusunda biraz yol aldım diye düşünüyorum. Daha rahat davranabiliyorum şu an, belki de bununla alakalıdır, rüyalar da bitti. Psikologla EMDR çalışması yaptık. Geçmiş travmalarınızla yüzleşiyorsunuz. Bi araştırın derim, imkanınız varsa da denemenizi tavsiye ederim.