10 aylık oğlumun 3 gündür ateşi var 38lere yaklaşınca dolven veriyorum düşüyor 6 saat sonra geri çıkıyor 3gündür ilacın etkisi geçtiği gibi geri çıkıyor. Başka bi şikayetimizde yok. Bu sabah yine 37,7 sizce ne olabilir? Ben diş diye düşünüp beklemiştim ama bu kadar sürüncede bi endişelendim doktora götürmelimiyim?