ozgekzy Kızlar merhaba sağlık çalışanıyım sizce en yaşanılır ülkeler nereler eğer ülkemden ayrılacaksam buna değmeli tavsiyelerinizi bekliyorum 😊
lceLady ozgekzy Gecen baktim buna. Su an ulkeler arasinda en iyis avusturalya kanada İsviçre diye siralaniyordu
ozgekzy ozgekzy tecrübe etmiş olan oralarda tanıdığı olup memnun olan var mı kızlar bekliyorum önerilerinizi
endoplazmikretikulumiste ozgekzy en başta denklik önemli bildiğim kadarıyla diploma orada da geçerli mi sonra da gideceğiniz ülkenin asgari ücret ve alım gücü tespit edildi edilmeli bence
ozgekzy lceLady Aklımın bir köşesinde Kanada var aslında evet ama uzak olduğu için çekiniyorum ama sanırım bunu da mesele etmicem 😊
[silindi] Yerinde olsam Kanada’ya koşarak giderdim çünkü ırkçılık yok, insanlar çok sakin ve çok gelişmiş bir ülke.
ozgekzy [silindi] 1. Seçenek olarak Almanya vardı aklımda (oraya gitmesi daha kolay diye) 2. Seçenek olarak Kanada vardı ama sanırım Kanada 1. Seçenek olacak benim için 😊
ozgekzy endoplazmikretikulumiste evet nereye gidecek olsam denklik almam gerekecek biliyorum bi yere net karar verirsem ona göre dil eğitimi alıcam 😊
Adenveannesi ozgekzy Almanya’da doğma büyüme kuzenlerim var alman vatandaşı oldukları halde inanılmaz ırkçılık yaşıyorlar her gün heryerde meslekleri çok güzel olmasına rağmen bence kanadaya gidin almanya çok kötü