Kızlar selam, bebeğim 51 günlük.Boynunun altı boğum yerleri kıpkırmızı olmuş ve beyaz beyaz kir gibi sanırım mantar olmuş.Tam çenesinin altı olduğu için yıkayıp kurulayamıyorum da.Bikaç gündür kantaron yağı sürüyorum.Daha önce başına gelen ve önerisi olan var mı?Lütfen yardım edin.Gördükçe çok canım acıyor, eminim onun canı da acıyordur😭😭