Belimom Belimom kendim diktiğim elbiselermi satmak ıstıyorum kendı bedenıme göre diktiğim için kılo olarak yazıyorum. Beyaz elbıseyı 65 kılo ıken dıktım gıydım. Kuyruk kısmını kestım fotoda gorundugu gıbı degıl. Kuyruk yok duz model yanı.
Belimom Belimom zümrüt yeşilini 56 kılo iken dıktım gıydım. Ikısındede ufak tefek dıkıs hataları olabılır kendım dıktıgım ıcın o yuzden ucuza satıyorum. Ikı adet abıye 450₺