_ipekk18 23aylkk bu aya kadar beslenmesi asiri duzenliydi.
Sabah 8de kahvalti 1 yumurta , 4 zeytin, 1 tam ceviz, 2 yk labne, 1-2 dilim meyve.
10da ara öğün meyve, kefir , galeta
12de uyku+mama
2de ogle yemeği mutlaka bir protein, kofte, et, tavuk yanına yoğurt, makarna vs.
4te ara ogun.
6:30-7 aksam yemeği. Mutlaka bir corba sebze.
Simdi rezalet car çöp yiyor resmen.
Hele dün hic birsey yemedi bildigin.
Kek, mısır, ayran, börek inanilmaz üzülüyorum