Alparslanim1 40 ı çıktıktan sonra düzene bindi. Şu an 68 günlük ve dün aşı olduk ondan da etkilenmedi gayet neşeli çok şükür. Gece uyanmazsa emzirmek için uyandırmıyorum uyku kalitesi düşmesin diye ve 4 5 saat uyuyabiliyor. Gece ile gündüzü ayırmaya başladık gündüz uykuları kısa ama gece emip tekrar uykuya dalar. Atak haftasında da huzursuz oldu ama 1 2saat kadar gecemizi yine etkilemedi. Benim tavsiyem olumlu düşünün ve bebeğinize olumlu cümleler kurun inanın anlıyorlar