Gdhgdh Merhaba arkadaşlar 3 günlük oğlum dün geceki idrarında kan gördüm telaşlandım sizce neden öyle olmuştur bide çok çiş yapmıyor kaka daha çok yapıyor
busrayalcinkayaaa Gdhgdh Çok geçmiş olsun Hiç beklemeden doktora götürmelisiniz enfeksiyon olabilir ya da yeterli beslenemiyordur . İnşaAllah ciddi bişey değildir 🤲
Damlanurrr Gdhgdh bizim de başımıza geldi bol bol emzirin besleyin merak etmeyin büyütecek birşey değilmiş doktorum söylemişti sadece bezlerini takip edin demişti
Gdhgdh Doktora gittik az beslenmekten oluyor dedi doktor mama takviyesi istedi bakalım deneyecek bugün de 😔