Bizdede hava ısındığından beri oluyor Aşşırı sıcak hava da bebeklerin idrarı kristalleşir ve pembemsi lekeler bırakırmış internetten bakabilirsiniz içinize sinmiyorsa bi doktora görünün
Özellikle sıcak havalarda, terleyen bebeklerde, idrar su oranı azaldığından ürat kristalleri çöker ve bezine pembe renk bırakır. Parmağınızın ucuyla dokunun, kum gibi dağıldığını hissedersiniz. Kan değildir, korkmanıza gerek yok. Su içen bebeklere bol su verin, sadece emiyorsa anneler bol su içsin.