tugcedoganay1 1 aylık bebeğim için hangi gaz damlasını kullanabilirim dün eczaneye gittiğimde zinco vermiş eve gelip prospektüste 3-10 yaş grubu için uygundur diyor bebeğimin 1 aylık olduğunuda söyledim kullanan varmı
Tatlimomy tugcedoganay1 Busuru gaz damlası kullandık ve nurseharveys di sanırım mavi bir kabı var bize çok ii geldi yatistirdi Gaz damlaları çok çeşit var çocuğuna yariyani bulana kdr insanın canı çıkıyor çok çeşit kullandım Ama bu tamamen bitkisel doğal bir gaz damlası ydi çok ii geldi
Zeynep96- Benim de bebeğim 5 haftalık, damla olarak biogaia(probiyotik-bağırsakları düzenleyici) ve sab simplex kullanıyorum hemen anında kesmiyor sancıları ama etki ediyor en azından