Bizde bir kaç gün sonra 10 aylık olacağız ben artık kendi yediklerimizden veriyorum ona uygun olmazsa yemek ona göre yapıyorum kahvaltıda da peynir zeytin salatalık yumurta (haşlanmış yada omlet) börek simit bunlarıda eline veriyorum en azından yemeye çalışıyor yiyorda seviyor