Merhaba güzel anneler… Şu an kendi evimizde oturuyoruz ve ben taşınmak istiyorum. Evler aldı başını gidiyor, mecbur kiraya çıkacağız 🤦🏻♀️
Şu an oturduğumuz evi 2+1 iken 1+1 e cevirdik, çocuk odası ile mutfağı birleştirip. Yazlık yerdeyiz her şey aşırı pahalı ve apartman 40 senelik… Kuzey fay hattına da yakınız içim hop hop sürekli. Sismograf gibi oldum, deprem olunca kaç siddetinde hangi ilde tahmin edebiliyorum🤦🏻♀️ ev 99 depremini gercirdi tamam ama o zamanlar 14-15 yaşındaydi…
Burayı kiraya verip, kiraya çıkalım diyorum. Daha yeni ve annemlere yakın bir binaya. Çok zorlanıyorum bazen tek başıma çocukla🥺 tadilat da gündemde. Salon mutfak birleştirip, çocuk odasını bölelim diyoruz da bilemedim. Hiç gözüm almıyor tadilat işini. Kiraya verirsek de burasının iki katı kadar bir yere çıkacağız kiraya, ev büyük vs. Ay bilemedim 🥺 kira postlarını görünce de bir üzülüyorum, otur oturduğun yerde diyorum kendime… Siz olsanız ne yapardınız? Geniş eve kiraya çıkar mıydınız, yoksa küçük müçük kendi evinizde mi otururdunuz?