Kızlar şu iki gündür bebeğim yürürken topallıyor son günlerde hiçbir sıkıntı yaşamadık ayaklarına bileklerine her yerine bakıyorum hiçbir şey yok keyfi yerinde hareket kısıtlaması da yok her şeyi normal koşuyor hopluyor zıplıyor ama topallar gibi yürüyor sağ ayağının üstüne tam basmadan gidiyor ailemin yanına yaylaya geldim kendi evim burdan 4 saat buraya şehir merkezi de 2 saat ve hiçbir yerini bilmiyorum gitsem röntgen çektirsem diyorum nasıl yapacam bilemedim beklesem kendiliğinden geçer mi oyun yapıyor desem bir süre sonra unuturdu ne sıkıntısı olabilir aklım almıyor kafam çok karışık bir fikri olan var mı 😔