Deletedmom_100 Allahımmmm 3 saattir ayakta 9 aylık kalktı ne uyuyor ne mama içiyor jel sürdüm dişimi ağrıyor diye ağlamıyorda atak haftasıda değil derdi ne anlamıyorum önceki aylar çok iyiydik bu ay beni perişan etti duvardan duvara attı
beyzacmvrc Deletedmom_100 benim bebeğim daha 2 aylık oldu yeni. Gündüz uykusu bir haftadır pek yok 8-9 Gibi alkıp 5 e kadar uyumadi bugün 🥲 Allah’tan gece uykusu iyi 3 saat uyumamasi bişey değil ama gece olunca daha kötü tabiii 🥲
Sibelmuc Deletedmom_100 aynen şuan kalktı oturuyo 10 aylık.Bu ay bizi bitirdi mahvetti sağlığımızdan olduk resmen🤦🏻♀️Her gece 3-5 arası uyanık
Deletedmom_100 beyzacmvrc O aylarda bizimde gündüz uykumuz yoktu daha yeni toparladık gece uykumuz iyiydi bu zamana kadar sıkıntı yaşamadım taki bu aya kadar….
kolonyalimendil 8,5 aylık bizde buradayız 2 saattir 🤦🏼♀️ ba ba ba diye oynuyoruz gözümden uyku akıyor 🥲