Selamlar, kızım 7 aylık. 6 aylıkken ek gıdaya başladık. Ne kadar yerse yesin üstüne hemen emmek istiyor ve iki memeyi de bitiriyor. Ek gıdaya geçtikten sonra emme sıklığı da arttı, sürekli meme istiyor. Neden olabilir benzer şeyi yaşayan var mı? Öğününün fazla versem de üstüne meme alıyor bu arada sadece tadım yapmıyor yiyor yani