5ay 8günlük oğlum var. Az önce yatak odasında karyolada oynuyorduk oğlum çok aşırı hareketli. Uykusunun geldiğini farkedince en dibe yatırım düşmesin diye sadece emziğini alıp gelecektim mutfaktan yatağın dibine de park yatağını dayamıştım yine de nolur nolmaz diye ama bu kadar hızlı hareket edeceğini düşünemedim her şey 15-20 saniye içinde oldu. Düşme sesini duyduk koştuk hemen eşim de ben de. Park yatakla yatağın arasına düşmüş park yatak hafif olduğu için dayanmamış sırt üstüydü. Sadece biraz korkmuş öyle çok ağlamadı oyunumuza kaldığımız yerden devam ettik. Bütün vücudunu kontrol ettim hiç kızarıklık morarma falan yok. Kol bacak burun kalça bel bütün kemiklerini test ettim öyle ağrı sızı yok gibi. Ama yine de çok korkuyorum neleri takip etmem gerek kusma olursa sıkıntı onu biliyorum ama normalde de çok kusuyor nasıl ayırt edeceğim ateşine falan mı bakmam gerekiyor lütfen yardım edin