Kızlar 8 günlük bir anneyim :) hamileyken aşırı yerdim hemde aşırı ama doğum yaptığım günden beri bi iştahsızlık var normal sabah akşam yemeğimi güzelce yiyorum ara öğünü öyle atistiriyorum ama aşırı çok su içiyorum sizce sütüm kalitelimidir yani yemeği çok yemeyip çok su içmek sütun dengesini vitaminini bozarmii