Huma54 2.yi yapınca artsa bile artan süt 2. İçin. Ayrıca mama vermek kötü birşey değil. Allah nasip etsin rızıklarını bollaştırsın emzirelim ama olmuyorsa ucunda ölüm yok. Ben ilk 4 ay güllük gülistanlık emzirdim sütüm dolup taşıyordu hatta 2,5aylıkken falan bi memeden 200cc çıkıyordu. 2-3litre süt stoklamıştım ama noldu 4.ayda mamaya başladım sütüm azaldı olanı emmedi red yaşadık vs vs. 2 aydır mama anne sütü birlikte gidiyoruz çok şükür sağlıklı yeterli kiloyu alıyor.