Melllllll erken değil ne kadqr küçük okdar iyi eti yumuşak olur daha basit olur sünneti ilk bşta ağrı kesici yaptıkları için çok ağlamıyor bebek ama ilk çişini yaptığında çok ağlar ağrı kesici sizde içirin ilk hfta biraz yorucu olabilir ağlayack uykusuz kalabilirsiniz bazı bebekler çok sorun çıkarmıyor bebeği taşırken dikkat edin ertesi gün pansumanda ağlar pansuman bilen birine yaptırın geçmiş olsun hayırlı olsun erken yapman daha iyi sonra emekleme diş dönemi falan emeklemede pipisi de sürekli bezine gelir canı dahada acır ben bezlemiştım önce steril yara bezine merhem sürüyordm madecassol diye sarıyordum pipi ucunu biraz bekleyip o bezi çekiyordm merhem pipide kalıyordu kremi doktorun söylemesi ile aldım