34Merve93 Kızlar ilk çocuğum da emzirdim hep ikinci bebekte sütüm az geceleri mama veriyorum 3.4 kez gözüm kapalı şekilde hazırlıyorum cok zor kolay yolu var mı
edsn1 34Merve93 kaynamış soğumuş suyu bir şişede bulundurun mutlaka mama yaparken kolaylık oluyor mamayı soğutmak için de içi soğuk su dolu bir kasenin içine koyun biberonu bu şekilde daha çabuk içmeye hazır hale geliyor ben böyle 2 sene geçirdim
purpleblue 34Merve93 suyu istediğiniz sıcaklıkta ayarlayıp termosa koyun. Biberon da 2 tane vardır diye düşünüyorum. Onlara da istediğiniz ölçek mama koyup hepsini başucunuza alın hemen termostaki suyla hazırlayın