Merhaba arkadaşlar ablamla eşi 8 yıl önce boşandı 10 yaşında bir erkek çocukları var velayeti bosandiklarindan beri annesinde daha 3 yıl öncesine kadar hiç arayıp sormayan bı kere bile gelip görmeyen babaydi çocuk babasını bilmediği için annesi ısrarla babasını tanıması için araya beni sokup babasıni arayıp konuşturuk babası Erzurum’da yasiyo biz Bursa’da konusturunca falan babası gelip Bursa’ya çocuğu gördü sonraki yılda çocuğun anneannesi ve dedesi çocuk babasını görsün diye Erzurum’a götürüp 1 hafta orda kalıp babasıyla vakit geçirsin istediler ozamanda hiç bı sorun yoktu şimdide kurban bayramından önce okullar kapanmadan 1 hafta önce arayıp çocuğu gelip alcaz bayramdan sonra getiricez dediler götürdüler çocuk bayramı orda geçirdi biz bayram sonrası getirir diye beklerken ayın sonuna sonrada ayın 15 ine falan filan diye erteliye erteliye bugüne kadar geldik normalde babasının çocuğu 1 ay görme hakkı varki o hakkı geçti şimdi ablam cuma günü çocuğumu getirin diye ariyo onlarda ısrarla çocuğu 18 inde getiricez ondan önce getirmem diye inatlasiyolar ablamda polis eşliğinde çocuğumu alıkoyma gerekçesi ile çocuğunu almak istiyo böyle bişey yapabilirmi onların şuan yaptığı suçmu ne kadar ceza alırlar bunlarla ilgili bı bilgisi olan lütfen yazsın çok acil