İyi geceler kızlar ben sizlere bir şey sormak istiyorum ben 29 gün önce normal doğum yaptım ama istemsizce gaz kacirmalar oluyor kalkarken otururken eğilirken her anım da yani normal doğum yapanlar daha önce başına gelen var mı yaşayan varsa nasıl geçti dogumdan ne kadar zaman sonra geçti