Merhaba bizde oğlumu 4,5 aylıkken sünnet ettirdik ama geleneksel yöntemle sünnet oldu 2 gün acısı oldu sadece 3.gün ağlaması bitmişti. Klipsi önermemişlerdi tabiki bebişin sağlığı yerinde ise hiçbir problem olmaz.🌸 2 günde tamamen iyileşiyor demişlerdi inanmamıştım doğruymuş 🥰