Charms Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık oldu normalde mamajonın emziğini kullanıyorduk philips avent 6-18 aylık aldık kullanmıyor atıyor diğerine devam ediyoruz emziklerde ay çok önemli mi alıştırma yöntemi var mı acaba
Poseidon Charms benim de oğlum 6,5 aylık. Yeni büyük emziğe geçmeden eskisiyle devam etsem acaba bırakması kolay olur mu? Böyle bi şey okumuştum çünkü. Acaba sizin bebeğinize de yeni emzik büyük geliyo olabilir mi?
Charms Poseidon aynen büyük geliyor atıyor bende damak yapısını bozar mı acaba diye endişe ediyorum inşallah bozmaz emziksiz uykuya geçmiyor çünkü