16 aylik bebegim hic soyle adam akilli kesintisiz uyudugunu gormedim artik yoruldum ya. Emzirmeyi biraktim sirf su uyku suresi uzasin diye yine de bana misin demiyor. Donemsel dis mis hic degil. Kayinvalidem bakti bir kac gun sadece bir kere kalkmis onda da yanina almis pispis yapmis geri uykusuna yatmis. Bendeyken en az 3 kere kalkiyor. Bugun gec yatti 1 saat sonra bir daha uyandi. Uyuturkende uzun surmustu. Yarim saat bir kendimi dinledim tam uzanicaktim ki aglama sesi… annelik cok zor. Annelik disindaki kimligimi ozledim…