Seda23Yusuf yeminle o kadar psikolojim bozuldu ki anlatamam sizlere post bile açtım isterseniz okuyabilirsiniz .. ama astrologmuş deprem bilimcisiymiş oymuş buymuş Allah ıslah etsin deprem ülkesiyiz 6 şubattan beri ülkecek psikolojimiz bozuldu korkularımız oluştu kızımı yanımdan ayıramıyorum ayrı yatıramıuorum ya bir şey olursa diye hala bir çözüm yok çaba yok yaa çok üzülüyorum çok önüne geçen kainci olmuş bide şu olacak bu olacak doktor randevusu alayım diyorum psikoloğa gideyim en azından ilaç verir kendimi iyi hissederim kızıma iyi gelirim diye devlette randevu yok özelde seans başı 2000 tl ay o kadar konuşacak şey var ki neyse