Doğumdan sonraki ilk günlerde çok kötü olmuştum çığlık atarak emziriyordum artık annem sütümü sürmemi söyledi emzirmeden önce ve sonra sütümü sağıp hafif sürdüm gazlı bez kullandım sürekli yumuşak tutsun diye 2 günde tamamen geçti kızım şuan 2,5 aylık birdaha yaşamadım