Merhaba sevgili anneler kızım 25 aylık 6 aylık bir bebeğim daha var çalışmıyorum kreşe verecek durumumda az çok var sizce göndermelimiyim yoksa erkenmi. Kızım aşırı enerjik ve hareketli onun peşinden koşarken anne vicdanım küçüğüme üzülüyor. Kararsız kaldım fikirlerinizi tecrübelerinizi bekliyorum 💖